Partners

Partners

Een partnership betekent een structurele, maatschappelijke betrokkenheid. We versterken elkaar in missie en naamsbekendheid. De samenwerking vertaalt zich in een meerjarige overeenkomst. We danken de VriendenLoterij, Telesport, Vegro en Ziggo voor hun support. Dankzij deze partners kan de Edwin van der Sar Foundation haar projecten realiseren. 


De VriendenLoterij steunt maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig leven kunnen leiden. Ook steunt zij mensen in hun ambitie om een bijdrage aan de maatschappij te leveren. Loterijdeelnemers hebben de mogelijkheid om voor een zelfgekozen goed doel mee te spelen. Inmiddels speelt bijna een half miljoen Nederlanders mee voor 47 goede doelen en ruim 3.200 clubs en verenigingen in Nederland. Sinds 1998 is ruim een half miljard euro aan goede doelen geschonken. Wilt u meer informatie over de VriendenLoterij en haar goede doelen, kijk dan op www.vriendenloterij.nl en klik hier voor uw aankoop van loten. Daarmee wordt u dus direct een vriend van de Edwin van der Sar Foundation en u speelt mee voor mooie prijzen.


Vegro is een gerenommeerde leverancier van verpleegartikelen en zorghulpmiddelen. Vegro versterkt de Edwin van der Sar Foundation op allerlei gebieden. Naast financiële support, ondersteunen zij onze doelgroep en doelstelling ook met hun kennis, ervaring en diensten. We opereren als een team op hetzelfde speelveld en streven hetzelfde doel na: mensen met een beperking zoveel als mogelijk zelfstandig laten bewegen. Vegro staat bekend als een maatschappelijke onderneming die haar klanten optimale kansen biedt bij het verbeteren van de levenskwaliteit. Voor meer informatie kijk op Vegro Thuiszorgwinkel.


De Telegraaf is mediapartner van de Edwin van der Sar Foundation. Maandelijks schrijft Edwin een column voor Telesport waarin hij regelmatig aandacht besteedt aan de Foundation en haar projecten, doelen en ambities. De Telegraaf steunt de Foundation zowel financieel als met aandacht in de krant.